הרצוג: להדיח את סלומיאנסקי

    שלום בידרמן No Comments on הרצוג: להדיח את סלומיאנסקי
    20:23
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on שרים וח"כים תוקפים את המינויים בצה"ל: "אין מנדט"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש האופוזיציה ויו"ר מפלגת העבודה פנה הבוקר בבקשה ליו"ר הכנסת אדלשטיין וליו"ר הקואליציה ח"כ יריב לוין בדרישה להעביר את יו"ר ועדת הכספים ניסן סולמיאנסקי מתפקידו. זאת בעקבות דיון שהתקיים בוועדת הכספים בנושא העברת 3.3 מיליארד שקלים לתקציב הביטחון על חשבון תקציבים לתחבורה הציבורית, פיתוח משק המים והיערכות לרעידות אדמה, בו הרחיק סולמיאנסקי את חברת סיעת העבודה ח"כ סתיו שפיר שביקשה לקבל הסברים מאנשי האוצר על מטרת הקיצוץ והשלכותיו.

    לדברי הרצוג: "התנהלותו של סלומיאנסקי מהווה פגיעה חמורה בסמכותם של חברי הכנסת לפקח על עבודת הממשלה. לא יתכן שמיליארדים מכספי הציבור עוברים מיד ליד מבלי שיסופקו הסברים ראויים לחברי הכנסת ולציבור כולו. סולמיאנסקי הפך את ועדת הכספים לצינור להעברת כספים להתנחלויות על חשבון אזרחי מדינת ישראל ולמנוף לביצוע קומבינות פוליטיות בחסות סיעת 'יש עתיד'".

    הרצוג הוסיף: "הרחקתה של ח"כ סתיו שפיר מהדיון רק משום שביקשה לשאול שאלות בנוגע להעברות התקציביות מעידה כי סלומיאנסקי אינו מעוניין לתת דין וחשבון, כפי שהוא מחויב חוקית ומוסרית, על העברות תקציביות והשלכותיהן. סתימת הפיות הזאת אינה מקובלת עליי ועל חבריי לאופוזיציה ועל כן דרשתי להעביר אותו מתפקידו".



    0 תגובות